familiemulder.reismee.nl

Singapore again!

We zijn weer in Singapore en wachten op onze aansluitende vlucht naar Amsterdam. In Sydney hebben we nog een heerlijk Mc Donalds-maal genoten en zijn daarna in Glennferrie Lodge gaan slapen. Heerlijk gegeten, lekker geslapen.

Eigenlijk waren we van plan echt op z'n Sydney's met de ferry van Kirribilli naar Circular Quay te gaan om daar de trein naar het vliegveld bij Botany Bay te nemen, maar we bedachten ons. Na vier weken te veel gesleep met de bagage. Dus hebben we een taxi laten komen. Prima te krijgen hier en prima betaalbaar ook.

De Australische luchtvaartmaatschappij Qantas was weer op zijn best, want ze hadden ons omgeboekt op een eerdere vlucht naar Singapore. Onze oorspronkelijke was vertraagd en we zouden onze aansluiting missen. Alleen zaten we volgens de administratiue nog op beide vluchten. Dat werd even gecorrigeerd en we konden vliegen.

Prima tripje gehad naar Singapore en daar gaan we nu zodadelijk weer weg.

De groetjes van ons en tot gauw!

Ina, Henk, Marit en Kaj

vluchten

Reacties

Reacties

paul

Hoi travellers,

Terug in little Holland. Valt dat een beetje mee?
Genoten van jullie smakelijke reisverhalen, sure!
Dank dat ik mee mocht reizen!!!

Door zkhopname en operatie (goed gelukt hoor) een very late reaction mate...

Veel liefzz en power voor het weer omschakelen!!!

Jelmar

Dag Henk en familie

Super dat jullie mij volgen, vind ik echt heel leuk!!
heb de verhalen snel ff gelezen.. heb niet zo lang meer namelijk.. en zie veel dingen die bij mij ook nog op de planning staan..!!!

sommige fotos herken ik ook.. zo ongeveer dezelfde geschoten..

Australie is echt geweldig en sydney is zo mooii!!..

zou zeggen blijf me volgen;) en als ik terug ben in nederland hebben we het er nog een keertje over.. gezellig met biertje in de hand;)

groetjesss Jelmar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!